مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی .

مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی

بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران

آیا شما از سشوار تنها برای خشک کردن موهای خود استفاده می‌کنید؟ سشوار وسیله‌ای کاربردی است که طرفداران بیشتری نسبت به دیگر ابزار آرایش مو مانند اتوی مو دارد. در حال حاضر برای صاف کردن و حالت دادن به تارهای مو در آرایشگاه‌ها بیشتر از سشوار استفاده می‌شود.
بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران چیست؟ آیا شما از سشوار تنها برای خشک کردن موهای خود استفاده می‌کنید؟ سشوار وسیله‌ای کاربردی است که طرفداران بیشتری نسبت به دیگر ابزار آرایش مو مانند اتوی مو دارد. در حال حاضر برای صاف کردن و حالت دادن به تارهای مو در آرایشگاه‌ها بیشتر از سشوار استفاده می‌شود.

تصلا- با این حال استفاده از سشوار برای طولانی مدت به نسبت وزن سنگینی که دارد، خسته‌کننده به نظر می‌رسد. همچنین در شرایط اضطراری نیز صاف کردن یا حالت دادن به مو زمان زیادی لازم دارد. یکی از راه‌حل‌های موجود برای این امر استفاده از سشوار چرخشی است. این محصول کاربردی زمان زیادی که باید به آرایش مو اختصاص بدهید را ذخیره خواهد کرد.

آنچه در ادامه می خوانید:

سشوار چرخشی چیست ؟
سشوار چرخشی چه ویژگی هایی دارد؟
معرفی و قیمت بهترین مارک سشوار
نکات مهم برای خرید سشوار
سشوار چرخشی چیست
مهمترین وجه تمایز سشوار چرخشی در مقایسه با سشوارهای معمولی، سرعت عمل و کارکرد آن است. برای استفاده از سشوار چرخشی شما نیاز به تحمل وزن سنگین سشوار نخواهید داشت. به این دلیل که فرایند چرخش سری این محصول باعث افزایش سرعت و عملکرد بهینه دستگاه می‌شود.

سشوار چرخشی دارای یک سری استوانه‌ای است که با روشن شدن دستگاه به صورت دورانی به چرخش درمی‌آید. برندهای مختلف آرایشی این سشوارها را با سری‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. با استفاده از هر کدام از این سری‌ها شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه موهای خود را آرایش کرده و حالت دهید.

مزایای استفاده از سشوار چرخشی حرفه ای
اگر قصد خرید سشوار چرخشی را دارید، لازم است با مزیت‌های آن آشنا شوید که عبارتند از:

صاف کردن مو
یکی از مزایای این سشوار صاف کردن مو هم‌زمان با خشک شدن آن است. بسیاری از ما برای صاف کردن مو از اتوی مو یا سشوارهای معمولی استفاده می‌کنیم که معمولا حالت گرفتن مو به مدت زمان بیشتری احتیاج دارد. به این دلیل که ابتدا باید موهای نمناک را خشک کرده و سپس آن‌ها را صاف کنیم.

سشوار چرخشی حرفه‌ای این قابلیت را دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت همزمان موهای شما را خشک کرده و حالت دهد. به این ترتیب این محصول باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی خواهد شد.

جلوگیری از آسیب رساندن به مو
همان‌طور که همه ما اطلاع داریم، استفاده زیاد از سشوار چرخشی حرفه ای برای خشک کردن تارهای مو ممکن است به آن‌ها آسیب وارد کند. سشوار چرخشی حرفه‌ای به واسطه طراحی و ساختاری که دارد، میزان انتقال گرما به تارهای مو را کنترل کرده و به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. به این معنی که حرارت باعث آسیب رسیدن جدی به مو نخواهد شد. ولتاژ این محصول بدون ایجاد آسیب در خشک کردن و حالت دادن موهای مرطوب نقش مؤثری دارد.

تنظیم سرعت
از دیگر ویژگی‌های سشوار چرخشی حرفه ای باید به تنظیم سرعت آن اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود تا شما وزش باد گرم را به نسبت نیاز تنظیم کنید.

هنگام خرید سشوار چرخشی حرفه‌ای به چه نکاتی توجه کنیم؟
قابلیت تولید یون
یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سشوار چرخشی خوب، مجهز بودن آن به فناوری تولید یون است. شاید شما هم از کاربرد این فناوری اطلاعات کافی نداشته باشید. سشوارهایی که به این قابلیت مجهز هستند از وز شدن مو هنگام خشک کردن و حالت دادن، جلوگیری می‌کنند. همچنین به واسطه این ویژگی تارهای مو نیز با سرعت بیشتری خشک می‌شوند.

المنت سرامیکی
سشوار چرخشی سرامیکی، بهترین نوع از این دسته محصولات است. المنت‌های سرامیکی توانایی تولید گرمای بیشتری داشته و در مدت زمان کوتاه‌تری باعث خشک شدن تارهای مو می‌شوند.

تنظیم دما و سرعت
سشوار چرخشی باید از قابلیت تنظیم درجه حرارت، سرعت وزن باد و همچنین سرعت چرخش برس برخوردار باشد. تنها در این صورت است که می‌توان عنوان حرفه‌ای را برای این محصولات استفاده کرد. اگر سشوار چرخشی به این ویژگی‌ها مجهز نشده باشد، عملکرد و کارایی آن نیز به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد.

نوع موتور
بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران دارای موتور قدرتمندتری است. پس هنگام خرید سشوار چرخشی بر اساس نیاز خود می‌توانید موتور AC یا DC را انتخاب کنید. معمولا موتورهای AC از قدرت بیشتری برخوردار بوده و در عین حال صدای بیشتری نیز تولید می‌کنند. بیشتر سشوارهایی که به صورت خانگی طراحی می‌شوند، دارای موتور DC هستند.

این مدل از سشوار چرخشی حرفه ای با توجه به کارایی و کاربردی که دارد، نسبت به سشوارهای معمولی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. با این حال خرید وسایل آرایشی باید بر اساس نیاز و انتظار شما از دستگاه صورت بگیرد. همچنین بودجه مورد نظر نیز در خرید بهترین مارک سشوار تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: teslapress24

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۰:۴۹ توسط:beautyexpert موضوع: بهداشت دهان و دندان نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده