مجله زيبايي و سلامت ويا بيوتي مجله زيبايي و سلامت ويا بيوتي .

مجله زيبايي و سلامت ويا بيوتي

بهترين مارك ريمل (لانكوم) پرپشت كننده و حجم دهنده

بهترين برند ريمل و شيوه استفاده از ريمل لانكوم
يكي از مهمترين لوازم آرايشي خانم ها ريمل است. كه علاوه بر حساسيت در انتخاب ريمل به دليل آلودگي هاي چشمي وجود مارك هاي مختلف ريمل نيز خريد را سخت تر مي كند در اينجا بهترين مارك هاي ريمل در دنيا را معرفي كرده ايم تا بتواند كمي انتخاب را برايتان آسان تر كند.

 

ريمل لانكوم (LancomeHypnose Mascara)
بهترين ريمل هاي حجم دهنده
اين ريمل با برس مخروطي شكلش حتي ريزترين مژه هاي گوشه چشم را هم حجم مي دهد و ويتامين B5 بكا رفته در آن مژه ها را تقويت مي كند. لانكوم تا ۶۰۰ درصد مژه ها را پرحجم مي كند و زير چشم ها را سياه نمي كند.

حاوي رنگدانه هاي غليظ مشكي
براش منحصر بفرد كه موجب ميشود تمام مژه ها به ريمل آغشته شوند
افزايش حجم فوق العاده مژه
حالت دهنده مژه
افزايش طول مژه
سايز :

6.5 ميل

آيا مي دانيد چرا از ريمل استفاده مي كنيم ؟
ريمل باعث جذب شدن افراد به نگاه و چشمان شما مي شود .

اما چرا ريمل اين خاصيت را دارد ؟
زيرا مژه ها به خودي خود داراي رنگ كم رنگي هستند ، و با زدن ريمل مژه هايتان پرو پر رنگ تر جلوه مي كنند البته در بعضي از افراد استثنا ست، آنها داراي مژه هاي پررنگ و پري هستند

حال نحوه ي صحيح ريمل زدن را برايتان توضيح مي دهيم :
در ابتدا نگاه خود را به سمت پايين بياندازيد ، در اين حالت مژه هايتان را از ريشه تا انتها با ريمل به دقت برس بكشيد تا اندازه ي مژه هايتان كشيده شود . و اگر مي خواهيد مژه هايتان پرتر به نظر برسند اين كار را دو يا سه بار انجام دهيد ، نه بيشتر زيرا در صورت استفاده زياد مژه هايتان به داخل يكديگر مي روند و شكل زيبايي را به شما نمي بخشد .به ياد داشته باشيد كه برس كشيدن به مژه هايتان بايد به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در ديگران اثر كند و آنها جذب شما شوند . و اجازه دهيد تا ريمل تان از حالت خيسي خارج شده وخشك شود و بعد اگر كارهاي ديگري را كه مد نظر داريد بر روي چشمانتان انجام دهيد .

براي اينكه چشماني مانند يك غزال داشته باشيد توصيه مي كنيم كه قسمت بيروني چشمتان را با ريمل بيشتري بورس بكشيد .براي اينكه يك نگاه و چشمان خاص داشته باشيد توصيه مي كنيم دفعه ي اول ريمل خود را با رنگ مشكي استفاده كنيد ولي در دفعه ي بعدي از ريمل هاي رنگي استفاده كنيد و ريمل رنگي را هم مثل ريمل مشكي از ريشه تا انتها بورس بكشيد .

در نهايت اگر مي خواهيد ريمل تان باعث شود كه مژه هايتان خيلي بلند شود و در ضمن حالت طبيعي خود را نيز حفظ كند ، ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه قبل از استفاده از ريمل ، از فر مژه استفاده كنيد و بعد ريمل خود را بكشيد . همچنين ازاينكه برس ريمل را چند بار پشت سر هم بكشيد خودداري كنيد ، معولا مدتي كه مي توان از يك ريمل استفاده كرد چهار ماه است و بعد از آن ريمل خشك مي شود و بايد آن را دور انداخت .اجازه ندهيد كه ديگران از ريمل شما استفاده كنند زيرا به اين ترتيب ميكروب و ويروس وارد ريمل شما مي شود ، به هنگام آرايش حتما نكات بهداشتي را رعايت فرمائيد .

اما بايد از چه نوع ريملي استفاده كرد ؟
ريمل هاي حجم دهنده ، ريمل هاي بلند كننده مژه ها ، ريمل هايي كه داراي مژه خورده در درونشان هستند و ... كدام بهتر است ؟

افرادي كه داراي مژه هاي كوتاهي هستند بهتر است از ريمل هاي بلند كننده مژه استفاده كنند و افرادي كه داراي مژه هاي ضعيفي هستند ، بهتر است از ريمل هاي استفاده كنند كه داراي مژه خورده هستند و افرادي كه داراي مژه هاي كم رنگي هستند بهتر است از ريمل هاي حجم دهنده استفاده كنند.

براي اينكه ريملي كه استفاده مي كنيد تا چند ساعت در روز ماندگاري داشته باشد بهتر است از ريمل هاي ضد آب استفاده كنيد و اين ريمل ها بخصوص در تابستان خيلي موثر هستند زيرا در تابستان به علت گرمي هوا انسان عرق مي كند و همزمان با آن باعث مي شود كه ريمل شما نيز به سمت پايين سرازير شود و بريزد .

افرادي كه به ريمل داراي آلرژي هستند و يا حساسيت هاي چشمي هستند ولي با اين حال مايل هستند كه از ريمل استفاده كنند بهتر است ريمل هاي مخصوص اين عارضه را خريداري كنند . ريمل‌هايي كه داراي دو سر هستند براي اينكه چشمان شما حالتي زيباتر به خود بگيرد استفاده مي‌شود .يك سر اين ريمل‌ها مايع سفيد رنگ دارد كه هم محافظت كننده مژه ها از خشك شدن و شكننده شدن است و هم تقويت كننده و سر ديگر حاوي مايع ريمل است.

اما چه رنگي را براي ريمل خود استفاده كنيم ؟ آبي ، سبز ، بنفش و ... چه رنگي ؟
اين كه شما چه رنگي را انتخاب مي كنيد به عوامل زيادي بستگي دارد ، به رنگ چشمانتان ، پوستتان ، رنگ لباستان ، همچنين به رنگي كه در آن زمان و در برحه ي زماني خاص مد است . پس مي بينيد كه عوامل متعددي در اين انتخاب نقش دارند . ولي مشكي رنگي كه هميشه مورد تمايل همه بوده است و در اكثر موارد فقط اين رنگ ريمل ديده مي شود ، زيرا رنگ مشكي ريمل به همه ي صورت ها مي آيد .

براي اينكه يك نگاه خاص به خود ببخشيد ، توصيه مي كنيم كه با رنگ ها بازي كنيد ، اما چطور ؟
اگر چشماني سبز داريد بهتر است از ريملي با رنگ چشمان خودتان يعني سبز و يا رنگ بنفش استفاده كنيد . چشمان آبي و يا خاكستري بهتر است از ريمل هاي هم رنگ چشمانشان يعني قهوه اي ، و آبي و يا آبي هاي پر رنگ مثل آبي نفتي و يا بنفش استفاده كنند. و افرادي كه داراي چشمان قهوه اي و يا مشكي هستند بهتر است از ريمل سبز ،آبي و يا قهوه اي استفاده كنند . البته اين موضوع را دوباره متذكر مي شويم كه تمام افراد با هر رنگي كه چشمانشان دارد مي توانند از ريملي با رنگ مشكي استفاده كنند .

منبع: دلگرم 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۰۹ توسط:beautyexpert موضوع: آرايش صورت نظرات (0)