مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی .

مجله زیبایی و سلامت ویا بیوتی

نحوه استفاده صحیح از کرم BB: نکاتی درباره تکنیک آرایش برای یک ترکیب بی دردسر

به نظر آرایش فروتن من ، هیچ محصول پایه ای به اندازه یک کرم BB (یا کرم CC ، همه کاره) وجود ندارد ، اما این داستان کاملاً دیگری است). این سربازان زیبایی K تمایل به داشتن خواص مراقبت از پوست در فرمول دارند - "BB" مخفف "مرهم لکه دار" یا "مومیایی زیبایی" است تا وضعیت دو وظیفه ای آن را منعکس کند.

با توجه به ماهیت چند وجهی ، دانستن چگونگی استفاده از این هیبریدهایی که برای مراقبت از پوست مناسب هستند ، می تواند گیج کننده باشد: آیا باید آنها را همزمان با راهنمای خرید بی بی کرم برای نوع پوست خود استفاده کنید؟ یا به سادگی با آنها مانند پایه های پوست دوست رفتار کنید؟ اگر SPF داشته باشد چطور؟
چگونه بهترین کرم BB را برای اهداف خود انتخاب کنیم.
همه BB کرم ها برابر نیستند. اول ، از نظر قوام تفاوت دارند: شما می توانید گزینه های مات ، رنگدانه ای و همچنین حجاب های سبک وزن را پیدا کنید که عملکردی مشابه مرطوب کننده رنگی دارند. فرمولی را بر اساس میزان پوشش مورد نظر خود انتخاب کنید - خواه شستشوی شبنم ، مخمل یا طبیعی باشد.

برای بلندتر شدن شبنم ، آرایشگر Alexandra Compton ، مدیر تولید محصول در خرده فروشی تمیز زیبایی Credo ، پیشنهاد می کند کرم BB خود را با مرطوب کننده یا روغن صورت مخلوط کنید. او یک بار به mbg گفت: "این کار پایان کار را از حالت شبنمی به کم رنگ ترین تغییر می دهد."

جدا از طیف پوشش ، شما همچنین می توانید یک کرم BB را با نوع پوست خود مطابقت دهید: "جیلیان دمپسی" ، آرایشگر مشهور ، می گوید: "رنگ های روغنی باید ایده آل فرمول بدون روغن با رنگ مات باشند." (Tarte's BB Tented Treatment را امتحان کنید.) "برای پوست خشک ، فرمول مرطوب کننده انتخاب کنید." (مانند این گزینه لیلی لولو.) پوست مستعد آکنه ممکن است بخواهد به دنبال گزینه های مات کننده (چون پوست مستعد آکنه چرب نیز هست) و همچنین فرمول های غیر دارویی - در اینجا یک شماره مورد علاقه فرقه از دکتر جارت + است.
نحوه استفاده از کرم BB به روش صحیح.
پس از آماده سازی پوست خود (که در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد) ، موارد زیر را دنبال کنید:

عروسک های کرم BB را با انگشتان (تمیز!) خود روی صورت خود قرار دهید ، هر کجا که می خواهید پوششی داشته باشید. با مقدار کمی محصول شروع کنید: دمپسی می گوید: "کمی زیاد کمک می کند" ، خصوصاً اگر از کرم غلیظ تری استفاده می کنید.
از اسفنج زیبایی و مرطوب استفاده کنید (ما عاشق آرایشگر آرایشگر جنی پاتینکین ، اسفنج های لوکس آرایش خالص) هستیم و محصول را در پوست خود مخلوط می کنیم. دمپسی خاطرنشان می کند: "می توانید از انگشتان خود برای استفاده و مخلوط کردن نیز استفاده کنید ، اما اگر این کار را انجام دادید ، مطمئن شوید که دستانتان تمیز است و برای حرکات دایره ای برای پوشش بهینه استفاده می کنید"
آیا می توانید کرم BB را با برس یا مخلوط کن زیبایی استفاده کنید؟
همانطور که گفته شد ، مخلوط کن زیبایی (یا اسفنج زیبایی ، یا گوه آرایش ، یا هرچیزی که دوست دارید آن را صدا کنید) بهترین گزینه برای مخلوط ، حتی پوشش است. با این حال ، اگر لیست بهترین BB کرم برای پوست چرب شما کمی ضخیم تر باشد ، پاتینکین پیشنهاد می کند که ابتدا این محصول را با برس بزنید ، سپس روی یک مخلوط کن زیبایی تمیز و مرطوب بزنید تا "محصول اضافی را از بین ببرد و به تنظیم آن کمک کند."

جهش های کمی که شما برای پخش رنگدانه نیاز دارید - نیازی به کشیدن یا لکه گیری اسفنج در سطح پوست نیست.

در مورد استفاده از کرم BB در زندگی روزمره باید بدانید.
پاسخ همه س questionsالات BB cream شما.

1. آیا باید بعد از مرطوب کننده از آن استفاده کنم؟
کاملا! اگرچه کرم های BB می توانند از مزایای مراقبت از پوست (SPF ، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها استفاده کنند) اما نباید جایگزین برنامه مراقبت از پوست شوند. حتی اگر یک کرم BB را با مرطوب کننده ترکیب کنید تا قوام آن نازک شود ، قبل از شروع می خواهید یک پایه مرطوب داشته باشید.

با توجه به این نکته ، شما می خواهید از قبل یک لایه ضد آفتاب بزنید ، حتی اگر کرم BB شما حاوی SPF باشد. همانطور که قبلاً آنجلو لاندریسینا ، متخصص پوست و موتور ، دارای مجوز تخته در مورد مرطوب کننده های ضد آفتاب گفته بود ، "SPF هر محصول مبتنی بر استفاده از 2 میلی گرم در سانتی متر مربع بر روی پوست شما است ، که تقریباً نیم قاشق چای خوری برای کل صورت است." (یا در مورد یک عروسک به اندازه نیکل ، در صورت نیاز به تصویر).

بنابراین برای اطمینان از اینکه به محافظت بهینه رسیده اید ، به مقدار زیادی کرم BB نیاز خواهید داشت - و ممکن است لزوماً آنقدر پوشش نداشته باشید ، که خوب است ، اما در این صورت باید از ضد آفتاب مناسب در زیر استفاده کنید.

در مورد اینکه چه مدت باید بین مراحل منتظر بمانید ، زمان مشخصی وجود ندارد ، اما دمپسی و پاتینکین توصیه می کنند قبل از آرایش ، چند ضربه منتظر بمانید. دمپسی یادآور می شود: "یک قانون خوب این است که صبر کنید تا مرطوب کننده یا SPF شما قبل از استفاده از لمس خشک شود."

2. بعد از چه کاری باید اقدام کنم؟
بعد از اینکه BB کرم شما مخلوط و پوک شد ، با بقیه برنامه های معمول خود رو به رو شوید - کانسیلر ، رژگونه ، هایلایتر ، چه چیزی دارید. یا اگر فقط از کرم BB به عنوان پایه ای آبرسان برای ظاهر بدون صورت استفاده می کنید ، در صورت تمایل آن را ترک کنید.

3. آیا لازم است کرم BB تنظیم کنید؟
مسئله این است که ، وقتی صحبت از آرایش می شود ، مجبور نیستید کاری انجام دهید - کاری را انجام دهید که به شما احساس راحتی و زیبایی بیشتری می دهد. بنابراین ، نه ، نیازی نیست که کرم BB را با پودر تنظیم کنید: در واقع ، بسیاری از کرم های BB حاوی مواد اولیه ای در فرمول هستند ، می گوید دمپسی ، بنابراین پودر از نظر سایش طولانی کاملاً لازم نیست. وی خاطرنشان کرد: "این کرم احتمالاً به اندازه ای م effectiveثر است که آرایش شما را در محل خود حفظ کند."

اگر این چیزی است که دنبال آن هستید ، یک پودر می تواند به کاهش میزان درخشش کمک کند. پاتینکین می گوید: "کرم های BB اغلب حالت بسیار آبرسانی دارند." اگر به دلخواه شما بیش از حد آب دار باشد ، او توصیه می کند که یک پودر تنظیم کننده شل را با اسفنج زیبایی بر روی مناطق براق تر فشار دهید - به طور معمول این پیشانی ، چانه و اطراف بینی است. یا می توانید از پودر استفاده کنید و از اسفنج مرطوب و دستمال کاغذی استفاده کنید ، مانند هک لکه گیری این آرایشگر.

4. چگونه می توان از کانسیلر با آن استفاده کرد؟
پاتینکین می گوید: "بهترین بی بی کرم آرایشی برای پوست خشک باید مانند فونداسیون درمان شود." "ابتدا آن را بزنید و سپس با کانسیلر تا جایی که نیاز دارید را لمس کنید."

به عنوان مثال ، اگر با حلقه های زیر چشم تیره ، تغییر رنگ در اطراف بینی یا لکه ها روبرو هستید ، این نگرانی ها ممکن است از طریق یک کرم BB سبک ظاهر شوند. ظاهر را قابل تنفس نگه دارید و از جمع شدن محصول فقط با استفاده از کانسیلر فقط در نواحی مورد نظر خودداری کنید: به آرامی با اسفنج یا نوک انگشت خود کانسیلر را به آرامی بر روی محل خود ضربه بزنید ، یا این نکات راجع به استفاده از کانسیلر برای سیاهی سیاهی را بررسی کنید ، لکه ها و بیش از حد رنگ آمیزی

غذای آماده
کرم های BB تعداد کمی متنوع هستند. بسته به فرمول و نحوه استفاده شما ، می توانید ظاهری کاملاً پوشیده یا ضربان طبیعی "بدون آرایش" ایجاد کنید. برای پوستی شبنم و به شکل بالش ، این نکات بالا به خوبی به شما کمک می کنند.

منبع: mindbodygreen


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۱۶ توسط:beautyexpert موضوع: آرایش صورت نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده